Παρασκευή 17 Οκτωβρίου 2014

Είμαι εγώ!

 Είμαι εγώ!! Ποιός είμαι;
Αυτές τις μέρες στο νηπιαγωγείο μιλήσαμε για τον εαυτό μας. Το κάθε παιδάκι  κοιτάχτηκε στον ''μαγικό καθρέφτη'' της τάξης και η  ηχογράφηση άρχισε...........Περιέγραψε τα εξωτερικά χαρακτηριστικά του, μας μίλησε γι' αυτά που του αρέσουν να κάνει, για τα αγαπημένα του παιχνίδια, παραμύθια, φαγητά κτλ., ή ότι άλλο ήθελε για να τον γνωρίσουμε καλύτερα και καταλήξαμε ότι ο καθένας είναι μοναδικός και διαφορετικός και ότι αυτό είναι πολύ συναρπαστικό!

  Μετρήσαμε το ύψος και το βάρος μας και τα σημειώσαμε στο παρακάτω φύλλο εργασίας

Στη συνέχεια σε γράφημα στον υπολογιστή βάλαμε τις τιμές των μετρήσεων όλων των παιδιών,κάναμε συγκρίσεις βάρους και αυτό έγινε η αφορμή να ασχοληθούμε με τις αντίθετες έννοιες βαρύς/ια - ελαφρύς/ια



και συγκρίσεις ύψους και τις αντίστοιχες έννοιες ψηλός/ή - κοντός/ή


Και στο τέλος ζωγράφισε ο καθένας τον εαυτό του όπως τον βλέπει με τα δικά του μάτια!!
Και μεις με τα δικά μας μάτια θα απολαύσουμε τα έργα των μικρών καλλιτεχνών στο παρακάτω βίντεο!!