Τρίτη, 18 Φεβρουαρίου 2020

Χάνσελ και Γκρέτελ..... Μια διαφορετική προσέγγιση.


Το παραμύθι του Χάνσελ και της Γκρέτελ επεξεργαστήκαμε με τα νήπια στο νηπιαγωγείο μας και συγκεκριμένα τη σκηνή που ο Χάνσελ και η Γκρέτελ πρέπει να αποφασίσουν αν θα πρέπει να μπουν στο σοκολατένιο σπίτι ακολουθώντας την καλόκαρδη γυναίκα ή όχι. Το δίλημμα μεγάλο και η απόφαση δύσκολη. 
 Θα ακολουθήσουμε τη γριούλα; Εξάλλου φαίνεται πολύ συμπαθητική. Έπειτα, είναι τόσο γριά και αδύναμη που δε θα μπορούσε να μας  κάνει κακό. Εμείς είμαστε πιο γρήγοροι από αυτήν. Αν πάει να μας κάνει κακό θα τα καταφέρουμε να ξεφύγουμε.Ας την ακολουθήσουμε. 
Ή  μήπως να μην μπούμε μέσα. Είναι μία άγνωστη και ας είναι γριούλα και αδύναμη. Οι άνθρωποι δεν είναι αυτό που δείχνουν. 
Στο τέλος όλοι μαζί αποφασίσουμε ποια ήταν η σωστή απόφαση που θα έπρεπε να πάρουν στο δίλημμα αν έπρεπε να μπουν στο σπίτι ή όχι.
Φτιάξαμε τους δικούς μας χάρτες και τα παιδιά δημιούργησαν  το καθένα τη δική τους διαδρομή τοποθετώντας τα χαρακτηριστικά σημεία του παραμυθιού όπου νόμιζαν επάνω σε συγκεκριμένο πλέγμα τετραγώνων.



Σχεδιάσαμε το σοκολατένιο σπίτι και τη μάγισσα ακολουθώντας συγκεκριμένες οδηγίες...
                        


Μετρήσαμε γλυκά και ζαχαρωτά.......

και μιας και μιλάμε για γλυκά, μπισκοτάκια με σχήμα καρδούλας έφτασαν στο νηπιαγωγείο μας!! 
και τέθηκε το δίλημμα, μπορούμε να τα δεχτούμε ή όχι; Και αφού συγκεντρώσαμε τις πληροφορίες από ποιον ήρθαν-από τη Ζωή-, για ποιον λόγο- για να μας δείξει την αγάπη της για όλους τους συμμαθητές της- αποφασίσαμε να τα δοκιμάσουμε!! και ήταν πραγματικά υπέροχα!! Ευχαριστούμε τη Ζωή και τη μαμά της  που μας σκέφτηκαν!