Ακόμα μια χρονιά έφτασε στο τέλος της και έφτασε η ώρα να πούμε αντίο.....
Τα παιδιά του νηπιαγωγείου μας με καλοκαιρινές ζωγραφιές και ευχές για ξεκούραστο, ανέμελο, χαρούμενο και γεμάτο εμπειρίες καλοκαίρι μας αποχαιρετούν........ Ο Πέτρος διάλεξε να μας αποχαιρετίσει με αρώματα προσφέροντας σε όλους τους συμμαθητές του ένα γλαστράκι βασιλικού μιας και η ονομαστική εορτή είναι σε λίγες μέρες!!
Καλό καλοκαίρι σε όλους και ραντεβού ξανά... τον Σεπτέμβρη!
Καλοκαίρι και ο ήλιος λαμπερός και ζεστός μας συντροφεύει στις καθημερινές δραστηριότητες! Αλλά τι γνωρίζουμε για αυτόν;
Ας τον γνωρίσουμε μέσα από μερικά βιντεάκια ....
και ένας μύθος για τον Φαέθωντα...
Άραγε ο ήλιος ειναι φίλος μας ή εχθρός μας;Ας δούμε μια παρουσίαση εικόνων για το πόσο χρήσιμος είναι ο ήλιος στους ανθρώπους........
και τα παιδιά εχουν βρει τι μας χρειάζεται να προστατευτούμε από το ήλιο....
Ας τηρήσουμε τις οδηγίες για να έχουμε τον 'ήλιο φίλο μας και αυτό το καλοκαίρι!!
Το καλοκαιράκι έφτασε και μας φέρνει όλα τα καλά ....
– Καλοκαίρι, καλοκαίρι,
τι καλά μας έχεις φέρει;
– Φέρνω του καιρού τη γλύκα,
τα κεράσια και τα σύκα.
Τα σταφύλια έχω στ’ αμπέλι
και το μέλι στην κυψέλη,
τ’ άνθη στην τριανταφυλλιά
και στα δέντρα τα πουλιά.
Μέσα από τους στίχους του ποιήματος μιλήσαμε για την ομοιοκαταληξία και βρήκαμε τις ομοιοκατάληκτες λέξεις.
Βρήκαμε και άλλες λέξεις που ομοιοκαταληκτούν μεταξύ τους όπως κουλούρι- αγγούρι, ζάρι-ψάρι, μπριζόλα- κατσαρόλα, μπαλόνι-λεμόνι- πεπόνι, αρκούδα -πεταλούδα και άλλες.
Χρησιμοποιήσαμε τις παραπάνω ομοιοκατάληκτες λέξεις και σχηματίσαμε προτάσεις
vΠάνω στο κοτσάνι του μήλου υπάρχει ένα φύλλο
vΈνα μήλο κι ένα φύλλο, τους έπιασε η βροχή στο δρόμο και το φύλλο σκέπασε το μήλο
vΠάνω σε ένα μπαλόνι έχει σχέδιο ένα λεμόνι
vΈνα μπαλόνι κι ένα λεμόνι πήγαν βόλτα σε ένα περιβόλι
vΈβαλα το πινέλο πάνω στο καπέλο μου και κάνω ισορροπία
vΠαίρνω το πινέλο και βάφω το καπέλο μου
vΜόλις χτύπησε η καμπάνα, τρόμαξα και μου έπεσε η μπανάνα από το χέρι
vΔυο παιδιά έπαιζαν ‘’ φιδάκι’’ , ο ένας πέταξε το ζάρι δυνατά κι έπεσε μέσα στην γυάλα με το ψάρι
vΈνα αγγούρι έκανε χουλα χουπ με κουλούρι
vΔεν μου αρέσει το λεμόνι αλλά μου αρέσει το πεπόνι
Οι γονείς και/ή κηδεμόνες των μαθητών/τριών που ενδιαφέρονται για την εισαγωγή τους σε ΠΕΙ.Σ. μέσω της διαδικασίας κλήρωσης, υποβάλουν αίτηση μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr), σύμφωνα με τον τρόπο που ορίζεται με κοινή απόφαση των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, από την 12η έως την 20η Ιουνίου 2020.
Μετά την υποβολή της αίτησης, οι αιτούντες/ούσες λαμβάνουν στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που δήλωσαν, αποδεικτικό υποβολής που φέρει τον κωδικό της αίτησης και το κλειδί της αίτησης.
Μία ημέρα μετά τη λήξη της προθεσμίας υποβολής της ηλεκτρονικής αίτησης, οι καταστάσεις των υποψηφίων αναρτώνται, με ευθύνη του οικείου ΕΠ.Ε.Σ. στην ιστοσελίδα και στον πίνακα ανακοινώσεων του οικείου ΠΕΙ.Σ. με αναφορά στον αριθμό της ηλεκτρονικής αίτησης των υποψηφίων.
Διαδικασία υποβολής αίτησης
1.Το σύστημα ηλεκτρονικής υποβολής αίτησης για την εισαγωγή στα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία είναι ελεύθερο ως προς την πρόσβαση και δεν απαιτεί αυθεντικοποίηση. Οι γονείς/κηδεμόνες εισέρχονται στο σύστημα του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr) και συμπληρώνουν τα απαιτούμενα, σύμφωνα με το άρθρο 3 της παρούσας, στοιχεία. Στην ηλεκτρονική φόρμα αναφέρεται ευδιακρίτως ότι με την υποβολή ο/η γονέας/κηδεμόνας δηλώνει υπεύθυνα ότι τα υποβαλλόμενα στοιχεία είναι αληθή.
2.
Με την υποβολή της αίτησης, ο/η γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που δήλωσε, αποδεικτικό υποβολής της αίτησης το οποίο περιλαμβάνει: α) Κωδικό αίτησης β) Κλειδί αίτησης Με τα δύο αυτά αναγνωριστικά, ο/η γονέας/κηδεμόνας έχει πρόσβαση στα στοιχεία της αίτησης που υπέβαλε σε μεταγενέστερο χρ;ono
Την εγκύκλιο για τις εγγραφές στα Πειραματικά Σχολεία μπορείτε να δείτε εδώ
Η παγκόσμια ημέρα ποδηλάτου σε συνδυασμό με τη παγκόσμια ημέρα Περιβάλλοντος έγιναν η αφορμή να μιλήσουμε για τη γη μας, πως μπορούμε να την προστατέψουμε, τι είναι καλό και χρήσιμο γι αυτήν και πως μπορούμε όλοι να βοηθήσουμε ώστε να συνυπάρξουμε αρμονικά πάνω στη γη άνθρωποι, ζώα, πουλιά, έντομα και όλοι οι οργανισμοί .
Ακούστηκαν πολλές ιδέες των παιδιών και ζωγραφίστηκαν ,
διαβάσαμε βιβλία που μας έδιναν συμβουλές...
Βρήκαμε τις σωστές απαντήσεις.....
Περιγράψαμε το ποδήλατό μας, τι κάνουμε με αυτό, πού πηγαίνουμε, το ζωγραφίσαμε και κάναμε μια βόλτα στην πόλη μας....
ακούσαμε και μάθαμε τι σημαίνει μια καινούργια λέξη, το'' περιβάλλον ''και βρήκαμε και άλλες πολλές που αρχίζουν με τη φωνούλα Π,π μέσα από το βιντεάκι "Η πολυλογού παντόφλα"