Την κατανόηση του όρου ''συνεργασία'' που είναι απαραίτητη προϋπόθεση σε μια φιλία και τη συνειδητοποίηση της αναγκαιότητάς της προσπαθήσαμε να προσεγγίσουμε, διαβάζοντας το παραμύθι ''Τα μυρμήγκια και τα τζιτζίκια'', από το εκπαιδευτικό υλικό Αγωγής Υγείας, το ''Κόκκινη κλωστή δεμένη...'' όπου μέσα από τους ήρωες της ιστορίας τα παιδιά να βιώσουν καταστάσεις και συναισθήματα της καθημερινότητας έτσι ώστε να αποκτήσουν ικανότητες επιλογής και λήψης αποφάσεων.
Αποφασίσαμε κι εμείς να συνεργαστούμε με τους φίλους μας και να φτιάξουμε κάτι μαζί: Ο ένας δαλέγει από ένα κουτί που περιέχει τις καρτέλες με τα ονόματα, το όνομα του φίλου με τον οποίο θα συνεργαστεί και ο άλλος διαλέγει από το ''κουτί της φιλίας'' τη δραστηριότητα που θα κάνουν μαζί, πχ. να ζωγραφίσουν μαζί στο ίδιο χαρτί,να κανουν ένα παζλ μαζί κλπ. Στο τέλος συγκεντρωνόμαστε όλοι μαζί κι ανταλλάσουμε τις εμπειρίες μας.
Κατασκευάσαμε τις καρδιές της φιλίας, πάνω στις οποίες τα παιδιά γράψαν το όνομά τους από τη μια πλευρά και από την άλλη γράψαμε την απάντηση του κάθε παιδιού στην ερώτηση ''τί σου έρχεται στο μυαλό όταν ακούς τη λέξη φιλία;'' και διακοσμήσαμε μ'αυτές την τάξη μας.
Στο τέλος παίξαμε παιχνίδια συνεργασίας με τους φίλους μας πό το cd ''παιχνιδοτράγουδα'' του Μ. Φιλιππάκη και διασκεδάσαμε πολύ.
Όμως δεν συνεργαζόμαστε μόνο με τους συμμαθητές μας και τους μαθητές του άλλου τμήματος αλλά και με το 12ο Δημοτικό Σχολείο με το οποίο συστεγαζόμαστε. Στα πλαίσια της Περιβαλλοντικής Εβδομάδας οι μαθητές του Δημοτικού σχολείου αποφάσισαν να διαμορφώσουν την αυλή τους και να φυτέψουν λουλούδια. Έτσι λοιπόν μας χάρισαν μερικά λουλούδια και μας βοήθησαν να τα φυτέψουμε για να ομορφήνει και η μεριά του Νηπιαγωγείου. Αγοράσαμε κι εμείς μερικά φυτά και όλοι μαζί προσπαθήσαμε να κάνουμε ομορφότερο το χώρο γύρω μας!
Αποφασίσαμε κι εμείς να συνεργαστούμε με τους φίλους μας και να φτιάξουμε κάτι μαζί: Ο ένας δαλέγει από ένα κουτί που περιέχει τις καρτέλες με τα ονόματα, το όνομα του φίλου με τον οποίο θα συνεργαστεί και ο άλλος διαλέγει από το ''κουτί της φιλίας'' τη δραστηριότητα που θα κάνουν μαζί, πχ. να ζωγραφίσουν μαζί στο ίδιο χαρτί,να κανουν ένα παζλ μαζί κλπ. Στο τέλος συγκεντρωνόμαστε όλοι μαζί κι ανταλλάσουμε τις εμπειρίες μας.
Κατασκευάσαμε τις καρδιές της φιλίας, πάνω στις οποίες τα παιδιά γράψαν το όνομά τους από τη μια πλευρά και από την άλλη γράψαμε την απάντηση του κάθε παιδιού στην ερώτηση ''τί σου έρχεται στο μυαλό όταν ακούς τη λέξη φιλία;'' και διακοσμήσαμε μ'αυτές την τάξη μας.
Στο τέλος παίξαμε παιχνίδια συνεργασίας με τους φίλους μας πό το cd ''παιχνιδοτράγουδα'' του Μ. Φιλιππάκη και διασκεδάσαμε πολύ.
Όμως δεν συνεργαζόμαστε μόνο με τους συμμαθητές μας και τους μαθητές του άλλου τμήματος αλλά και με το 12ο Δημοτικό Σχολείο με το οποίο συστεγαζόμαστε. Στα πλαίσια της Περιβαλλοντικής Εβδομάδας οι μαθητές του Δημοτικού σχολείου αποφάσισαν να διαμορφώσουν την αυλή τους και να φυτέψουν λουλούδια. Έτσι λοιπόν μας χάρισαν μερικά λουλούδια και μας βοήθησαν να τα φυτέψουμε για να ομορφήνει και η μεριά του Νηπιαγωγείου. Αγοράσαμε κι εμείς μερικά φυτά και όλοι μαζί προσπαθήσαμε να κάνουμε ομορφότερο το χώρο γύρω μας!