Για το συναίσθημα της χαράς και της λύπης μίλησαν τα παιδιά του νηπιαγωγείου μας αναφέροντας τις δικές του προσωπικές εμπειρίες . Θυμήθηκαν πότε ένιωσαν χαρούμενοι ή λυπημένοι και για ποιο λόγο αισθάνθηκαν έτσι. κατα γράψαμε τα λεγόμενα των παιδιών , τα συζητήσαμε και καταλάβαμε ότι σχεδόν όλοι νιώθουμε χαρούμενοι ή λυπημένοι για τα ίδια περίπου πράγματα.
Βρήκαμε τρόπους για να δείξουμε τη χαρά μας ( χορεύοντας, γελώντας, χτυπώντας παλαμάκια, τραγουδώντας κ.α.}και δώσαμε πολλές ιδέες για το πώς θα διώξουμε τη λύπη από τα αγαπημένα μας πρόσωπα {θα του χαρίσουμε μια ζωγραφιά, θα τον κεράσουμε ένα παγωτό, θα τον χαϊδέψουμε, θα τον αγκαλιάσουμε)
Σε φύλλο εργασίας ζωγραφίσαμε χαρούμενε ή λυπημένες φατσούλες ανάλογα με το συναίσθημα που μας προκαλεί κάθε εικόνα
Διαβάσαμε το βιβλίο της αγαπημένης μας συγγραφέως κ. Γιολάντας Τσορώνη-Γεωργιάδη "Ο πιο χαρούμενος"
και από κει μάθαμε ότι μπορούμε να χαιρόμαστε και με τις χαρές των άλλων. Μίλησε το κάθε παιδί για τον εαυτό του και για το τι είναι αυτό που το χαρακτηρίζει και τον κάνει διαφορετικό από τους άλλους και μεις χορέψαμε τον πιο χαρούμενο μας χορό για τον καθένα ξεχωριστά όπως έκανε ο ήρωας της ιστορίας μας!!
Βρήκαμε τρόπους για να δείξουμε τη χαρά μας ( χορεύοντας, γελώντας, χτυπώντας παλαμάκια, τραγουδώντας κ.α.}και δώσαμε πολλές ιδέες για το πώς θα διώξουμε τη λύπη από τα αγαπημένα μας πρόσωπα {θα του χαρίσουμε μια ζωγραφιά, θα τον κεράσουμε ένα παγωτό, θα τον χαϊδέψουμε, θα τον αγκαλιάσουμε)
Σε φύλλο εργασίας ζωγραφίσαμε χαρούμενε ή λυπημένες φατσούλες ανάλογα με το συναίσθημα που μας προκαλεί κάθε εικόνα
Διαβάσαμε το βιβλίο της αγαπημένης μας συγγραφέως κ. Γιολάντας Τσορώνη-Γεωργιάδη "Ο πιο χαρούμενος"
και από κει μάθαμε ότι μπορούμε να χαιρόμαστε και με τις χαρές των άλλων. Μίλησε το κάθε παιδί για τον εαυτό του και για το τι είναι αυτό που το χαρακτηρίζει και τον κάνει διαφορετικό από τους άλλους και μεις χορέψαμε τον πιο χαρούμενο μας χορό για τον καθένα ξεχωριστά όπως έκανε ο ήρωας της ιστορίας μας!!