Καλή χρονιά! Καλό μήνα!
Με την επιστροφή μας στο Νηπιαγωγείο, μετά τις διακοπές των Χριστουγέννων δε θα μπορούσαμε να μη δώσουμε τις παραπάνω ευχές με τους μαθητές στο Ολοήμερο τμήμα.
Γράψαμε και παίξαμε με τους αριθμούς της νέας χρονιάς δίνοντας έμφαση στον αριθμό 5.Τι έφυγε; τι άλλαξε; ποιά είναι η σειρά των αριθμών στο 2025;Πώς γράφεται το 5,πόσα είναι, ποιά η θέση του στην αριθμογραμμή, είναι μεγάλος-μικρός;
Έτσι, στο τέλος τη νέα χρονιά τη χρωματίσαμε:

Παρακολουθήσαμε την ιστορία: "Ο Χιονάνθρωπος που δεν ήθελε να λιώσει" του Μ. Κοντολέων.
Συζητήσαμε από τι είναι φτιαγμένο το χιόνι, τι το λιώνει, αν χάνεται και ξαναγίνεται.Είναι χρήσιμο;
Γίναμε χιονάνθρωποι που λιώνουν όπως στην ιστορία και κάναμε εργασία την σωστή χρονική σειρά πώς λιώνει ο χιονάνθρωπος με καρτέλες:
Σχηματίσαμε έναν χιονάνθρωπο (γνωστικό σχήμα σώματος), τον ντύσαμε κάνοντας αναφορά στα μέρη του σώματος και στα χειμωνιάτικα ρούχα που φοράμε σε αυτά(π.χ. κασκόλ-λαιμός).
Είναι τα παιδάκια ντυμένα χειμωνιάτικα;
Κατασκευάσαμε γάντια διακοσμώντας τα με προγραφικές ασκήσεις:

Και φτιάξαμε όμορφα καδράκια με χιονάνθρωπους,με χιονόμπαλες και χιονονιφάδες που δείξαμε πώς γίνονται:
Μάθαμε, όμως και σύνθετες λέξεις με πρώτο συνθετικό τη λέξη χιόνι. Παρουσιάσαμε αντίστοιχους πίνακες αναφοράς:
Άραγε παιδιά, ο Φλεβάρης θα φέρει χιόνια;