Μια μικρή αστεία ιστορία με τίτλο "Το γογγυλάκι" έγινε αφορμή για πλήθιος δραστηριοτήτων γλώσσας, μαθηματικών, παιχνίδιου και ...φυσικής!
Τα παιδιά άκουσαν την ιστορία και στη συνέχεια την συνέχισαν βάζοντας και άλλους ήρωες να έρθουν να βοηθήσουν, την άλλαξαν βάζοντας διαφορετικό φυτό, πρόσωπα φίλων τους, ζώα μεγάλα και μικρά να παίρνουν μέρος. 'Επαιξαν την ιστορία στις ελεύθερες δραστηριότητες...
ζωγράφισαν , έγραψαν και μέτρησαν.....
τέθηκε το πρόβλημα "ποιός τελικά κατάφερε και έβγαλε το γογγυλάκι". έκαναν υποθέσεις, διατύπωσαν απόψεις και προσπάθησαν να καταλάβουν τη δράση πολλών δυνάμεων με την ίδια κατεύθυνση με διάφορα παιχνίδια στην αυλή.
Στο παιχνίδι μας βοήθησαν 2 μεγαλύτερα παιδιά του σχολείου και εμείς προσπαθήσαμε να τα τραβήξουμε έξω από ένα κύκλο σχεδιασμένο στο δάπεδο...
'ένας δεν τα κατάφερε, ούτε δύο, ούτε τρεις, αλλά τέσσερεις!
Στο τέλος παίξαμε και το παιχνίδι της διελκυστίνδας με πολλές φωνές και θεατές!!!
Τα παιδιά άκουσαν την ιστορία και στη συνέχεια την συνέχισαν βάζοντας και άλλους ήρωες να έρθουν να βοηθήσουν, την άλλαξαν βάζοντας διαφορετικό φυτό, πρόσωπα φίλων τους, ζώα μεγάλα και μικρά να παίρνουν μέρος. 'Επαιξαν την ιστορία στις ελεύθερες δραστηριότητες...
ζωγράφισαν , έγραψαν και μέτρησαν.....
τέθηκε το πρόβλημα "ποιός τελικά κατάφερε και έβγαλε το γογγυλάκι". έκαναν υποθέσεις, διατύπωσαν απόψεις και προσπάθησαν να καταλάβουν τη δράση πολλών δυνάμεων με την ίδια κατεύθυνση με διάφορα παιχνίδια στην αυλή.
Στο παιχνίδι μας βοήθησαν 2 μεγαλύτερα παιδιά του σχολείου και εμείς προσπαθήσαμε να τα τραβήξουμε έξω από ένα κύκλο σχεδιασμένο στο δάπεδο...
'ένας δεν τα κατάφερε, ούτε δύο, ούτε τρεις, αλλά τέσσερεις!
Στο τέλος παίξαμε και το παιχνίδι της διελκυστίνδας με πολλές φωνές και θεατές!!!