Τραγούδι από τη Μικρά Ασία
Ανήκει στον τύπο των τραγουδιών που ταξινομούνται ως «Αριθμητικά», με την έννοια ότι οι στίχοι τους αναπτύσονται σε μια ανιούσα και παράλληλα κατιούσα αριθμητική κλίμακα, διευκολύνοντας με την επανάληψη τα παιδιά στην εκμάθησή τους.
Επιπλέον ο κάθε αριθμός συνδέεται με μια χρήσιμη πρακτική πληροφορία της οποίας η απομνημόνευση, ως εκπαιδευτική διαδικασία και ως περιεχόμενο, διδάσκει διπλά τα παιδιά.
Το παραπάνω τραγούδι το ακούσαμε, το τραγουδήσαμε, προσπαθήσαμε να το μάθουμε και έγινε η αφορμή να κάνουμε επανάληψη τους αριθμούς από το 1-10
Μας βοήθησαν τα επιτραπέζια παιχνίδια ...
Συμπληρώσαμε σε φύλλο εργασίας τους αριθμούς που λείπουν από τη δεκάδα...
Μετρήσαμε το ύψος των λουλουδιών με μονάδα μέτρησης τα τετραγωνάκια μιας στήλης...
Κόψαμε και κολλήσαμε στη σειρά εικόνες που ήταν αριθμημένες από το 1-5
Ανήκει στον τύπο των τραγουδιών που ταξινομούνται ως «Αριθμητικά», με την έννοια ότι οι στίχοι τους αναπτύσονται σε μια ανιούσα και παράλληλα κατιούσα αριθμητική κλίμακα, διευκολύνοντας με την επανάληψη τα παιδιά στην εκμάθησή τους.
Επιπλέον ο κάθε αριθμός συνδέεται με μια χρήσιμη πρακτική πληροφορία της οποίας η απομνημόνευση, ως εκπαιδευτική διαδικασία και ως περιεχόμενο, διδάσκει διπλά τα παιδιά.
Μας βοήθησαν τα επιτραπέζια παιχνίδια ...
Συμπληρώσαμε σε φύλλο εργασίας τους αριθμούς που λείπουν από τη δεκάδα...
Μετρήσαμε το ύψος των λουλουδιών με μονάδα μέτρησης τα τετραγωνάκια μιας στήλης...
Με το αποτύπωμα του δαχτύλου βάλαμε τόσα όσα λέει ο αριθμός...
Παίξαμε το παιχνίδι '' ο πιο γρήγορος κερδίζει''... και είναι αυτός που θα συμπληρώσει πρώτος την αριθμογραμμή!