Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2018

Ο ένας και μοναδικός εαυτός μας!!

Στην αρχή της χρονιάς στο νηπιαγωγείο γνωρίζουμε ο ένας τον άλλον. Οι συστάσεις είναι απαραίτητες! Το πρώτο πράγμα που μαθαίνουμε είναι τα ονόματά μας και αυτό είναι η αφορμή να μιλήσουμε για τον εαυτό μας! Ποιος είμαι, πως είμαι, τι μου αρέσει, τι χρώμα μάτια, μαλλιά έχω;. ευκαιρία να παρατηρήσουμε τον εαυτό μας στον καθρέφτη....



μπορώ να περιγράψω τον εαυτό μου και να τον ζωγραφίσω....



και να αναγνωρίσω τα μέλη του σώματός μου και να τα τοποθετήσω όπου μου ζητηθεί...
Το κεφάλι πάνω στην καρέκλα....

το χέρι μου στην καρέκλα...

με το ένα πόδι πάνω στην καρέκλα....

και το γόνατο επάνω......

και το μάγουλο πάνω στην καρέκλα...

και ο αγκώνας επίσης....

μπορώ  και να ισορροπήσω.....
Ένα είναι σίγουρο πως ο καθένας μας είναι ένας και μοναδικός!!!
και  ο αριθμός 1 είναι αυτός που μας αντιπροσωπεύει!!
Τον αναγνωρίζουμε χρησιμοποιώντας τυπώματα φελλού...



και μπορούμε να μετρήσουμε 1 ζωάκι και να  γράψουμε τον αριθμό....