Μετά από τον περίπατο στους δρόμους της γειτονιά μας και την αναφορά στο όνομα της οδού που βρίσκεται το νηπιαγωγείο μας μας δημιουργήθηκε η απορία από που να πήρε άραγε το όνομα της; και όχι μόνο αυτός ο δρόμος αλλά και η οδός του σπιτιού μας!.
Έτσι δόθηκε η ερώτηση προς τα παιδιά και τους γονείς τους να φέρουν στο νηπιαγωγείο πληροφορίες για το όνομα της οδού που μένουν.
Με αυτό τον τρόπο μάθαμε πολλά πράγματα και για την ιστορία της πόλης μας αλλά και άλλες σημαντικές πληροφορίες για ανθρώπους και μέρη της Ελλάδας!
Γνωρίσαμε ότι οι οδοί Άνδρου, Δήλου, Ύδρας, Σπετσών, Μυκόνου, Κέας αναφέρονται σε νησιά της Ελλάδος, Η οδός Χαριλάου Τρικούπη έχει το όνομα ενός Πρωθυπουργού, οι οδοί Μιχαήλ Ουζούνη και καπετάν Μητρούση αναφέρονται σε μακεδονομάχους που πολέμησαν στη πόλη μας, η οδός Καναβού αναφέρεται σε ένα υπουργό της Ελλάδος και οι αναζητήσεις συνεχίζονται χρησιμοποιώντας τις πληροφορίες των γονέων αλλά και τον υπολογιστή και το διαδίκτυο.
Χρησιμοποιώντας τους χάρτες της Google βρήκαμε το νηπιαγωγείο μας αλλά και τους δρόμους των σπιτιών μας και είδαμε τις αποστάσεις όπως φαίνονται στον χάρτη.
Ακολουθήσαμε σε χαρτί την διαδρομή που ακολουθούμε για να φτάσουμε στο νηπιαγωγείο μας
και δημιουργήσαμε στις τάξεις μας την γειτονιά μας...
Έτσι δόθηκε η ερώτηση προς τα παιδιά και τους γονείς τους να φέρουν στο νηπιαγωγείο πληροφορίες για το όνομα της οδού που μένουν.
Με αυτό τον τρόπο μάθαμε πολλά πράγματα και για την ιστορία της πόλης μας αλλά και άλλες σημαντικές πληροφορίες για ανθρώπους και μέρη της Ελλάδας!
Γνωρίσαμε ότι οι οδοί Άνδρου, Δήλου, Ύδρας, Σπετσών, Μυκόνου, Κέας αναφέρονται σε νησιά της Ελλάδος, Η οδός Χαριλάου Τρικούπη έχει το όνομα ενός Πρωθυπουργού, οι οδοί Μιχαήλ Ουζούνη και καπετάν Μητρούση αναφέρονται σε μακεδονομάχους που πολέμησαν στη πόλη μας, η οδός Καναβού αναφέρεται σε ένα υπουργό της Ελλάδος και οι αναζητήσεις συνεχίζονται χρησιμοποιώντας τις πληροφορίες των γονέων αλλά και τον υπολογιστή και το διαδίκτυο.
Χρησιμοποιώντας τους χάρτες της Google βρήκαμε το νηπιαγωγείο μας αλλά και τους δρόμους των σπιτιών μας και είδαμε τις αποστάσεις όπως φαίνονται στον χάρτη.
Ακολουθήσαμε σε χαρτί την διαδρομή που ακολουθούμε για να φτάσουμε στο νηπιαγωγείο μας
και δημιουργήσαμε στις τάξεις μας την γειτονιά μας...