Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου 2024

Αριθμοί μέσα από τραγούδια , παραμύθια και ποιήματα....

Τραγούδι από τη Μικρά Ασία 
 Ανήκει στον τύπο των τραγουδιών που ταξινομούνται ως «Αριθμητικά», με την έννοια ότι οι στίχοι τους αναπτύσσονται σε μια ανιούσα και παράλληλα κατιούσα αριθμητική κλίμακα, διευκολύνοντας με την επανάληψη τα παιδιά στην εκμάθησή τους.
Επιπλέον ο κάθε αριθμός συνδέεται με μια χρήσιμη πρακτική πληροφορία της οποίας η απομνημόνευση, ως εκπαιδευτική διαδικασία και ως περιεχόμενο, διδάσκει διπλά τα παιδιά.

Παίξαμε με τους αριθμούς...



Γνωρίσαμε τον αριθμό 7 μέσα από το τραγουδάκι  ¨Η εβδομάδα του Τεμπέλη".

Η εβδομάδα του τεμπέλη…

Δεν δουλεύω την ΔΕΥΤΕΡΑ
Γιατί μου πονάει η φτέρνα
Δεν δουλεύω και την ΤΡΙΤΗ
Γιατί μου πονάει η μύτη
Δεν δουλεύω την ΤΕΤΑΡΤΗ
Γιατί μου πονάει η πλάτη
Δεν δουλεύω και την ΠΕΜΠΤΗ
Γιατί μου πονάει η μέση
Δεν δουλεύω την ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
Γιατί μου πονάει το αυτί
Δεν δουλεύω το ΣΑΒΒΑΤΟ
Γιατί είμαι άνω κάτω
Δεν δουλεύω και την ΚΥΡΙΑΚΗ
Επειδή είναι γιορτή!!!!!!!!!!!

 Μάθαμε τις μέρες τις εβδομάδες, τις βάλαμε στη σειρά και τις αριθμήσαμε...

Γνωρίσαμε τον αριθμό 8 




Το 8 μεταμορφώθηκε...

... σε μια μέλισσα, ένα πουλί κι ένα αρκουδάκι