Απόκριες χωρίς γαϊτανάκι δεν γίνεται, γι αυτό κι εμείς μιλήσαμε γι αυτό το αποκριάτικο έθιμο, χορέψαμε γαϊτανάκι και φτιάξαμε μια ομαδική εργασία, όπου το κάθε παιδάκι έντυσε τον εαυτό του με αποκριάτικη στολή και μπήκε στο... χορό!
Όμως βάλαμε και τα ζωάκια να χορέψουν γαϊτανάκι και τα βοηθήσαμε να βρουν την κορδέλα τους, ανάλογα με το αρχικό τους γράμμα...σε φύλλο εργασίας φυσικά..
Δεν παραλείψαμε να αναφερθούμε στο γράμμα Γ,γ όπως γαϊτανάκι. Δώσαμε στο Γ,γ "δυνατή φωνή" βάζοντας δίπλα του όλα τα φωνήεντα ( γα-γε-γι-γυ-γη-γο-γω) και τα διαβάσαμε.
Φτιάξαμε το παρακάτω φύλλο εργασίας και βάλαμε στα "σπιτάκια του γα του γι και του γε" τις ανάλογες εικόνες...
Είδαμε ένα βιντεάκι της εκπαιδευτικής τηλεόρασης για το γράμμα Γ,γ : Ο Γουρλομάτης γάιδαρος
Και τέλος φτιάξαμε και το ΑΡΚΤΙΚΟΛΕΞΟ της ΑΠΟΚΡΙΑΣ με λέξεις και προτάσεις που έχουν σχέση με τις Απόκριες...Όμως βάλαμε και τα ζωάκια να χορέψουν γαϊτανάκι και τα βοηθήσαμε να βρουν την κορδέλα τους, ανάλογα με το αρχικό τους γράμμα...σε φύλλο εργασίας φυσικά..
Δεν παραλείψαμε να αναφερθούμε στο γράμμα Γ,γ όπως γαϊτανάκι. Δώσαμε στο Γ,γ "δυνατή φωνή" βάζοντας δίπλα του όλα τα φωνήεντα ( γα-γε-γι-γυ-γη-γο-γω) και τα διαβάσαμε.
Φτιάξαμε το παρακάτω φύλλο εργασίας και βάλαμε στα "σπιτάκια του γα του γι και του γε" τις ανάλογες εικόνες...
Είδαμε ένα βιντεάκι της εκπαιδευτικής τηλεόρασης για το γράμμα Γ,γ : Ο Γουρλομάτης γάιδαρος